Presentació: Evidència Clínica

Hola a tots, primer de tot em presento: em dic Adrià, sóc Fisioterapeuta i Psiconeuroinmunoendocrinòleg. Treballo en la meva pròpia consulta a Santpedor.

M’apassiona la meva professió! És totalment creativa, cap pacient és igual que l’anterior, per tant tots els tractaments estan personalitzats a cadascú d’ells.

És una feina increïblement agraïda i la qual em fa molt feliç.

Sóc de Santpedor, tinc al voltant d’1/4 de segle, em considero una persona totalment analitzadora, una mica serio i amb milers d’idees pel meu cap; el que m’agradaria és que la gent tingués un altre punt de vista d’aquest món de la salut i crec que per això he decidit tirar endavant aquest projecte.

La idea de crear aquest blog va sorgir mentre parlàvem amb una amiga i companya de la universitat, la proposta va ser per part d’ella de fer un espai on puguem compartir idees, èxits, estudis, articles… sobre el nostre món: La Fisioteràpia.

Com que no sé ven bé com començar, us explicaré una miqueta la meva idea… Es tracta de que aquest blog sigui d’utilitat per fer més evident que la nostra ciència té molt poder sobre la recuperació d’una persona. Crec que és important que ens fem veure dins d’aquests sistema sanitari, tenim molt a fer!

A vegades parlarem de tractament exitosos dels quals poden tenir poca evidència científica (demostrable), la qual cosa crec que també s’ha de valorar. Quan hem trobat un tractament el qual no s’ha pogut demostrar però que ens ha funcionat direm que hi ha una EVIDÈNCIA CLÍNICA no demostrable (al 100%).

El meu objectiu és fer-vos adonar la importància de la Fisioteràpia en la recuperació de les persones. Per això les pròximes entrades parlaran sobre la evidència clínica de la Fisioteràpia amb els nostres pacients.

———————————————————–

Adrià C.B.

Fisioterapeuta i Psiconeuroinmunoendocrinòleg

Deja un comentario